Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-) Omluvám se ! Když jsem se rozčilil a napsal třetí, najednou se tam objevily i ty dva přecházející. Je to novým formátem ?

0 0
možnosti
SN

:-)   Zajímavé! Napsal jsem dva příspěvky, ani jeden nezveřejněn ! I zde existuje StB !

0 0
možnosti
SN

:-)  Napsal jsem, nezveřejnilo se to ! Být členem rozvědky je zaměstnání jako každé jiné!  Exitsuje přece CIA, BIS, MI 5 a další. Být policajtem je také zaměstnání. Tak Vo co gou?

0 1
možnosti
SN

:-)   Vy, co po ní plivete! Každý režim, zdůrazňuji každý, má svoje tajné služby! Ať už hledají vnitřního nepříele, nebo  vnějšího, čili kontra. Přece nechce popírat existenci CIA, BIS, Mi 5  a ani nevím jak se ostatní jmenují. Je to prostě zaměstnání, jako jsou policajti !

1 1
možnosti
Foto

Kleslovou nemusím , jako všechny ex... komunisty, rozvědčíky, estébáky.....Zatím se však angažuje pouze ve straně , pardon, hnutí. To je věcí této skupiny lidí.

Více , podstatně více mně vadí titíž ve státní správě. To je stále ještě následek té sametové pitomosti. Komunisté měli dostat 30-ti letý zákaz činnosti pro stát a byl by klid.

Sice bychom přišli namátkou o Pitharta či Zemana. Podle mne bychom to asi přežili.:-)

3 0
možnosti
Foto

Omlouvám se a reaguji na svůj předchozí příspěvek z 6:13 hod. Až teď jsem shlédl pořad Reportéři  a tudíž musím svůj názor přehodnotit. Zmiňovaná rozvědčice pracuje nejen ve straně ANO ( po tom by nám nestraníkům opravdu nemělo záležet) , ale i ve státní správě.

Tudíž - 3x fujtajbl !

3 0
možnosti
MT

Konečně se někdo neboji. Tak nevím jak dlouho bude blog bez cenzury?

6 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1230x
Důchodce, který má čas, nebo si ho umí udělat

Seznam rubrik