Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musíte na "odeslat" najet zprava (tedy kurzorem)

0 0
možnosti
DT

No... málo jsme klikali na regiony, no... :-)

6 0
možnosti
Foto

Copak to rozbalovací menu, to opravit, to je makačka na bednu. Ale fotky, jejichž správný rozměr NĚKDO neumí naprogramovat, to už dovedou dítka v 9. třídě.

1 0
možnosti
Foto

J90a19n82a 75M73a65j55o71v51á

17. 3. 2015 18:59

Jéé, a já si myslela, že je to rukama (mýma). 8-o

3 0
možnosti
Foto

J16a42n79a 12M25a80j69o13v77á

17. 3. 2015 19:00

...a když jsem chtěla předchozí větu odeslat, překlikla jsem se zcela stylově do Pardubic. Povedlo se až podruhé.

4 0
možnosti
LN

....dne 12.3.2015 o 10:47...jsem vypustil článeček...o minutu později jsem byl v hydeparku....:-/...pak jsem zkusil všechny možné způsoby...až včera v 9:40 mi přišel e-mail...že děkují za připomínku a že předávají technikovi....:-/....

...co si tom myslím...je nepuklikovatelné....

2 0
možnosti
Foto

Osobně jsem intervenoval u pana Kočičky ve stejné věci. Odepsal mi, že si to dává na konec seznamu změn. Za posledních 14 dní neudělal iDnes nic, co by se projevilo ve zlepšené funkčnosti blogů. 

Pan Kočička je jen designér (a osobně bych jej v té funkci ve své firmě nezaměstnal).

Kdo pracuje na programové části nevím, ale nepochybně lze říci, že nějaká zvláštní snaha a výsledky vidět nejsou. Mám velmi silný pocit, že na to nepracuje vůbec nikdo a iDnes jen čeká, že si lidé zvyknou. Jak se říká, člověk si zvykne i na oprátku. Jedinou změnou, patrnou za poslední čas, byla implementace velkoplošné reklamy. Jinak nic.

Stránky jsou nadále kódově nelegální, plné chyb a tudíž nepřijatelné.

iDnes z nějakého amatértismu vůbec neví, jak se dnes webové stránky píšou. Neumí napsat stránky pro generování mikrodat, normy HTML, CSS, a další nezná, nebo zcela ignoruje. Amatérismus to je, nic jiného!

4 0
možnosti
ZH

Přesně to mě vytáčí taky. Co mě ale opravdu dohnalo k tomu, že jsem silně omezil návštěvy blogů na iDnes je reklama. Chápu, že to musí nějak financovat. Ale když rozepíšu někomu odpověď a po 15. minutách psaní a hledáni přesných čísel a odkazů vidim reklamu na na banku, misto toho co jsem pracně napsal, tak mám chuť někoho konkrétniho zabít. Zatim jsem to napsal adminovi a pokaždé když mi reklama zhatí práci, nejsem línej napsat inzerentovi, že mě tak naštval, že jeho služby jsou mě na černé listině. :-)

3 0
možnosti
BK

Je vidět, že máte v životě hodně starostí.

1 5
možnosti
PT

P20e77t33r 11T66o29m77e93k

17. 3. 2015 18:15

Vy mě nemáte ráda a já vás taky ne.

3 0
možnosti
AS

A71d68a36m 65S44t33a13v64a

17. 3. 2015 17:59

Naprostý souhlas. Důležitá připomínka! Je to mimořádně obtížné a často se stane, že ta stránka vypadne a já ji musím otevírat znovu.

5 0
možnosti
Foto

Jo, pane Tomku, kdyby jenom roleta. Já když chci napsat komentář, tak mi vyskočí asi pětkrát nějaká reklama na siemens nebo na nějakou plechovku na kolech a teprve poté se mi objeví okno pro vložení komentáře.  Musíte se nad to povznést. Dejte si štamprličku a nohy na stůl.

4 0
možnosti
PT

P43e95t98r 19T76o33m86e59k

17. 3. 2015 18:15

Jdu si ji dát.

2 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1230x
Důchodce, který má čas, nebo si ho umí udělat

Seznam rubrik