Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K42a56r83e60l 23V46o96v29e54s

14. 6. 2015 15:24

Ceska televize by nemela byt povinne placena. Takto jen platime tepla mista pro jejich 7 000 zamestnancu s prumernym platem 35 000,- Kc.

1 0
možnosti

J32a55n 42R38á61ž

14. 6. 2015 9:34

Když si chci přečíst noviny, koupím si nějaké. Když nechci nekoupím si žádné. Proč mne stát nutí platit za něco, co je pro mne natolik nezajímavé, že už několik let si tuto stanici nepustím. Chápu, že musíme platit policisty nebo hasiče, protoze je můžeme kdykoliv potřebovat, ale proč musíme platit televizní program, který nepouštíme, a to ve věku internetu, kvůli kterému jsou večerní zprávy ČT zastaralé jako vcerejší noviny, nechápu.

2 0
možnosti

Pane Tomku s některými Vašimi výroky se dá souhlasit. Například pořad paní Jílkové mi přijde jako uječená bulvární zhovadilost (ale neviděl jsem ani jeden díl, soudím dle upoutávek). Také si někdy říkám, jaký účel mají hlásičky dopravních zpráv, ale vzhledem k tomu, že nevidím do zázemí ČT neodsuzuji je, protože své práce mají určitě víc než jen dopravní zprávy a rozvazují tím ruce jiným moderátorům, kteří toto dělat nemusí.

Ale více mne děsí vaše vyzívání k tomu, co má ČT dělat. Ano, nesouhlasím s přerozdělováním uprchlíků, netoužím zde mít lidi, kteří se nepřizpůsobí obecně platným morálním zásadám (naší kultuře). Ale přijde mi, že vy odsuzujete šmahem všechny cizince s jinou kulturou (Islám) a chtěl byste, aby to dělala i média, což ale není správné. ČT musí dát prostor i názorům lidí, kteří mají odlišný názor a i když s ním nesouhlasíme, je to tak správně. A pokud se někdo bude chovat morálně správně a nebude násilně vnucovat svou kulturu, tak ať zde žije a takového člověka si budu vážit. Pokud ne, nemá tu co dělat a to i když je to třeba Čech (či jiný Evropan) jako poleno.

0 3
možnosti

P41e53t40r 21T34o96m30e71k

13. 6. 2015 22:55

Myslím, že mi nerozumíte. Možná jsem to napsal neobratně. Já vůbec nemám nic proti slušně se chovajícím cizincům, nemám nic proti jiným rasám, nejsem rasista. Mám ale strach. Již několikrát se v historii stalo, že muslimský svět chtěl dobít Evropu. Shodou okolností tomu situace nahrává znova. Mně nevadí jiný názor ale to, co v TV některá nevychovaná hovada předváděla, přesahovalo všechny meze. I kdyby se někdo choval morálně správně, ale podával to formou nevychovaného zmetka, nemůže se divit, že nepochodí. A jak chcete zjistit, kdo z těch už statisíců, kteří do EU směřují, je slušný a není násilník, když všichni vylezou na břehu Evropy.... ?

3 0
možnosti
Foto

Na ČT jsem se nedíval asi tak rok a ani mě to neschází.  Výpalné jim ale musím odvádět.

6 0
možnosti

Nebuďte náročný, Kotel je šaráda, která paroduje národ...

0 2
možnosti

J52i20ř28í 69N15o84s94e57k

13. 6. 2015 16:32

Nesouhlasím s tím, že Kohout a Matošek jsou odrazem - byť v karikatuře - našeho národa. Neznám nikoho, koho by mi připomínali :-/

4 0
možnosti

Karma ano, byť nelze souhlasit s tím, aby ČT někam tlačila politiky, to už je za hranou nezávislosti :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1230x
Důchodce, který má čas, nebo si ho umí udělat

Seznam rubrik